Zasady rekrutacji

Zostań studentem SAN i rozpocznij studia I, II stopnia lub jednolite magisterskie w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi od października 2022 roku.

Rekrutacja na rok akademicki 2022/2023 rozpoczyna się 11 kwietnia 2022 r. i potrwa do 30 września 2022 roku

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą studiów SAN ON-LINE w zakładce OFERTA:

Osoby, które już były studentami SAN, ale nie dokończyły kształcenia (rezygnacja, skreślenie z listy studentów) proszeni są o kontakt z Działem Rekrutacji w Krakowie (krakow@san.edu.pl) lub Dziekanatem w Łodzi w celu reaktywacji na studia.

 

UWAGA! Termin dostarczenia dokumentów do Działu Rekrutacji SAN jest rezerwowany wyłącznie przez system rezerwacyjny. Należy umówić wizytę w siedzibie Filii SAN w Krakowie - telefonicznie (604-573-194) lub mailowo (krakow@san.edu.pl).

 

Studia ON-LINE w Społecznej Akademii Nauk realizowane są dwutorowo. Podstawę stanowią działania na platformie edukacyjnej Blackboard Learn Ultra. 

Zajęcia ON-LINE odbywające się na platformie edukacyjnej realizowane są:

  • synchronicznie - zajęcia i wykłady (nieobowiązkowe) odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach wieczornych (po godzinie 18:00 czasu polskiego)
  • asynchronicznie - na platformie moderowanej przez wykładowcę: forum dyskusyjne, zadania, testy, projekty

Podczas roku odbywa się pięć zjazdów w łódzkiej filii Uczelni, są to m.in.: 

  • październik 2022 - zjazd wprowadzający do semestru zimowego
  • grudzień 2022 - zjazd dydaktyczny
  • luty 2023 - zimowa sesja egzaminacyjna oraz wprowadzenie do semestru letniego
  • kwiecień 2022 - zjazd dydaktyczny
  • czerwiec/lipiec 2022 - letnia sesja egzaminacyjna

 

Zapisz się na studia w 5 prostych krokach

KROK 1

Załóż konto na stronie www.e-rekrutacja.san.edu.pl

    • użyty przy rejestracji adres e-mail będzie Twoim loginem do systemu
    • zapamiętaj ustawione hasło
    • na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym (kliknij w link i aktywuj konto)

 

KROK 2

Uzupełnij swój profil

    • wprowadź dane, o które jesteś proszony przez system
    • pamiętaj, że wprowadzone informacje umożliwią sprawny proces rekrutacji

KROK 3

Wybierz kierunek studiów


KROK 4

Dokonaj opłat kwalifikacyjnych

    • zanim dokonasz opłat, sprawdź PROMOCJE i skorzystaj z przygotowanych zniżek
    • wymagane opłaty to:
      • rejestracyjna,
      • wpisowa,
      • za legitymację studencką, 
    • każda osoba, która ukończyła proces rekrutacji w platformie, otrzyma w ciągu 5 dni roboczych od założenia konta wiadomość mailową z indywidualnym numerem subkonta do opłat kwalifikacyjnych oraz ich wysokości (informacja pojawi się w zakładce ogłoszenia w platformie rekrutacyjnej) 

KROK 5

Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji*

w obecnej sytuacji, termin dostarczenia dokumentów do Biura Rekrutacji SAN jest rezerwowany wyłącznie przez system rezerwacyjny. Należy umówić wizytę w siedzibie Filii SAN w Krakowie - telefonicznie (604-573-194) lub mailowo (krakow@san.edu.pl).

Kontakt z Biurem Rekrutacji

  • Jeśli w trakcie rekrutacji pojawią się problemy techniczne, skontaktuj się z pracownikami Biura Rekrutacji, wysyłając e-mail na adres: pomoc.rekrutacja@san.edu.pl
  • W innych sprawach związanych z procesem rekrutacji kontaktuj się z Biurem telefonicznie
    tel.: 604-573-194 lub mailowo: krakow@san.edu.pl