Zostań studentem SAN i rozpocznij studia I, II stopnia lub jednolite magisterskie w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi od października 2022 roku.
Rekrutacja na rok akademicki 2022/2023 rozpoczyna się 11 kwietnia 2022 r. i potrwa do 30 września 2022 roku.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą studiów SAN ON-LINE w zakładce OFERTA:
Osoby, które już były studentami SAN, ale nie dokończyły kształcenia (rezygnacja, skreślenie z listy studentów) proszeni są o kontakt z Działem Rekrutacji w Krakowie (krakow@san.edu.pl) lub Dziekanatem w Łodzi w celu reaktywacji na studia.
UWAGA! Termin dostarczenia dokumentów do Działu Rekrutacji SAN jest rezerwowany wyłącznie przez system rezerwacyjny. Należy umówić wizytę w siedzibie Filii SAN w Krakowie - telefonicznie (604-573-194) lub mailowo (krakow@san.edu.pl).
Studia ON-LINE w Społecznej Akademii Nauk realizowane są dwutorowo. Podstawę stanowią działania na platformie edukacyjnej Blackboard Learn Ultra.
Zajęcia ON-LINE odbywające się na platformie edukacyjnej realizowane są:
- synchronicznie - zajęcia i wykłady (nieobowiązkowe) odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach wieczornych (po godzinie 18:00 czasu polskiego)
- asynchronicznie - na platformie moderowanej przez wykładowcę: forum dyskusyjne, zadania, testy, projekty
Podczas roku odbywa się pięć zjazdów w łódzkiej filii Uczelni, są to m.in.:
- październik 2022 - zjazd wprowadzający do semestru zimowego
- grudzień 2022 - zjazd dydaktyczny
- luty 2023 - zimowa sesja egzaminacyjna oraz wprowadzenie do semestru letniego
- kwiecień 2022 - zjazd dydaktyczny
- czerwiec/lipiec 2022 - letnia sesja egzaminacyjna
Zapisz się na studia w 5 prostych krokach
KROK 1
Załóż konto na stronie www.e-rekrutacja.san.edu.pl
- użyty przy rejestracji adres e-mail będzie Twoim loginem do systemu
- zapamiętaj ustawione hasło
- na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym (kliknij w link i aktywuj konto)
KROK 2
Uzupełnij swój profil
- wprowadź dane, o które jesteś proszony przez system
- pamiętaj, że wprowadzone informacje umożliwią sprawny proces rekrutacji
KROK 3
Wybierz kierunek studiów
- jeśli jesteś po maturze możesz wybrać
- jeśli posiadasz tytuł licencjata lub inżyniera możesz wybrać
KROK 4
Dokonaj opłat kwalifikacyjnych
- zanim dokonasz opłat, sprawdź PROMOCJE i skorzystaj z przygotowanych zniżek
- wymagane opłaty to:
- rejestracyjna,
- wpisowa,
- za legitymację studencką,
- każda osoba, która ukończyła proces rekrutacji w platformie, otrzyma w ciągu 5 dni roboczych od założenia konta wiadomość mailową z indywidualnym numerem subkonta do opłat kwalifikacyjnych oraz ich wysokości (informacja pojawi się w zakładce ogłoszenia w platformie rekrutacyjnej)
KROK 5
Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji*
- sprawdź jakie dokumenty musisz dostarczyć (wymagane dokumenty)
* w obecnej sytuacji, termin dostarczenia dokumentów do Biura Rekrutacji SAN jest rezerwowany wyłącznie przez system rezerwacyjny. Należy umówić wizytę w siedzibie Filii SAN w Krakowie - telefonicznie (604-573-194) lub mailowo (krakow@san.edu.pl).
Kontakt z Biurem Rekrutacji
- Jeśli w trakcie rekrutacji pojawią się problemy techniczne, skontaktuj się z pracownikami Biura Rekrutacji, wysyłając e-mail na adres: pomoc.rekrutacja@san.edu.pl
- W innych sprawach związanych z procesem rekrutacji kontaktuj się z Biurem telefonicznie
tel.: 604-573-194 lub mailowo: krakow@san.edu.pl